Gemini Rezervasyon Sistemi
Çalışma Alanlarınızı Yönetebilirsiniz
Rezervasyon sistemi sayesinde okuyucularınızın kütüphaneden yararlanmasını, kütüphane kullanım haklarında eşitlik elde etmesini ve çalışma alanlarının daha verimli kullanılmasını sağlayabilirsiniz.
Okuyucularınız, web üzerinden kütüphaneye gelmeden çalışma odaları için rezervasyon yapabilirler.
Dinamik Yönetim Altyapısı ile Kriterlerinizi Belirleyin
Kütüphane yönetimi değişen ihtiyaçlar doğrultusunda çalışma alanlarını düzenleyebilir,
okuyucu profiline göre gün, saat ve saat aralığı belirleyerek kütüphanenin kullanım şeklini değiştirebilirsiniz.
Rezervasyon Sistemi Özelllikleri
Turnike ve Kioks Entegrasyonu
Turnike ve kiosk entegrasyonu sayesinde, kullanıcılar telefonlarından QR kod oluşturarak kütüphane turnikelerinden giriş yapabilirler. Aynı zamanda, telefon kamerasıyla kiosk üzerindeki QR kodları okuyarak rezervasyonlarını doğrulayabilirler.
Raporlama ve Analiz
Kütüphane kullanımına ilgili detaylı raporlar oluşturabilir. Raporlar, kütüphanenin en çok rezerve edilen alanları ve günlük yapılan rezervasyon sayısı gibi bilgileri içerir. Bu sayede, kütüphane yönetimi kaynaklarını daha verimli kullanabilir.
Doluluk Oranı
Kullanıcılar, kütüphaneye gelmeden sistem üzerinden masa ve odaların doluluk oranlarını gerçek zamanlı olarak takip edebilir. Bu sistem, kullanıcılara zaman kazandırmanın yanı sıra, kütüphane kaynaklarının daha verimli kullanılmasını sağlar.